Domů Ambulance O mně Aktuálně Kde nás najdete Napište nám Pojišťovny

MUDr. Tomáš Vyroubal

ortopedická ambulance
Brno - Líšeň

Vítám Vás na oficiálních stránkách mojí ambulance.

Horníkova 34
628 00 Brno - Líšeň
budova polikliniky

tel. 544 134 287
(jen v ordinační době)

Aktuálně

09|09
2018

Revoluce v léčbě bolestí kloubů, úponů a šlach

Léčba obohacenou krevní plazmou získanou pomocí setu TropoCells je novým příslibem v léčení pohybového aparátu. Principem léčby je získání vhodné koncentrace obohacených krevních destiček o růstové a protizánětlivé faktory. Tyto růstové faktory podporují ve tkáních hojivé, regenerační a protizánětlivé procesy.

Podmínkou zahájení léčby krevními destičkami PRP v ortopedii je zhodnocení zkušeným lékařem. Celý proces včetně konzultace s lékařem trvá přibližně 25-40 min.
U ortopedických aplikací je doporučeno opakování s odstupem jednoho týdne. Počet aplikací stanoví lékař. Pracoviště a lékaři používající sety TropoCells jsou proškoleni a certifikováni dovozcem.

TropoCells - výrobek izraelské společnosti Estar - Medical, splňuje veškeré normy, vyhlášky a je schválen pro prodej v USA a EU.

Léčba touto metodou je vhodná zejména pro:

• ložiskové defekty kloubní chrupavky, zejména u poúrazových stavů
  • poruchy kloubní chrupavky I. až III. stupně
  • čerstvá poškození menisků a vazů kolenního kloubu
  • čerstvá a subakutní poškození kloubních vazů (koleno, rameno, hlezno)
  • onemocnění úponů, šlach a vazů
  • bolesti Achillovy šlachy
  • podporu hojení vazů, šlach a kostí po úrazech, operacích a plastikách
  • suturu šlach rotátorové manžety
  • natažení a částečné přetržení svalů
Jedna aplikace plasmy v naší ordinaci stojí 3.150 Kč.

08|09
2019

Nové a jedinečné biologické omlazení pleti

Plazma terapie je nová, zcela unikátní metoda estetické medicíny. Přirozenou cestou nabízí oživení a regeneraci kožních buněk, vyhlazení vrásek i podporu produkce kolagenu v těle.

Jedná se o jednu z nejprogresivnějších metod, která využívá tzv. PRP – krevní plazmu s koncentrací trombocytů obohacených o růstové faktory minimálně 5 - 6x větších než v běžné krvi.

Trombocyty obohacené o růstové faktory jsou nejen hlavním stimulátorem pro růst buněk v kůži, ale podporují rovněž stěhování a aktivitu kmenových buněk v místě aplikace. Růstové faktory působí biostimulačně, zlepšují vaskularizaci a diferenciaci buněk, aktivují vlastní fibroblasty, stimulují produkci kolagenu a kyseliny hyaluronové.

Pacientovi je odebrána vlastní krev, z které je odstředěna krevní plazma. Výslednou látkou PRP použije lékař nebo odborně proškolený pracovník kliniky při aplikaci rejuvenačních technik např. mezoterapie, nebo jako výplňový materiál speciální aplikační jehlou.

Hlavní výhodou metody je, že tělo nepřijímá žádné umělé látky a nehrozí tak riziko následných komplikací, alergie nebo kontaminace. Vzhledem k tomu, že PRP je zdrojem základních růstových faktorů, tak daný postup kopíruje vlastní procesy hojení těla samotného.

Drobné kožní podlitinky lze skrýt obvyklým líčením, otok nebývá velký, bolestivost po zákroku je zcela minimální.

Ihned můžete pokračovat v běžných aktivitách, nebo jít do práce. Většina krevních podlitinek vymizí do druhého dne po aplikaci.

Známé účinky po aplikaci PRP plazmy získané TropoCells

• redukce vrásek pleti v obličeji, pod očima, na krku, dekoltu, na hřbetech rukou
  • korekce všech typů jizev a urychlení procesu hojení ran
  • zlepšení elasticity kůže